۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

مواد غذایی که موجب سقط جنین می شوند

غذایی زنان باردار به دلیل حفظ سلامت جنین و مادر با دقت بیشتری تنظیم می شود. در بین مواد غذایی دسته ای از خوراکی ها جزو مواد غذایی سقط کننده جنین هستند که نباید مصرف شوند. مواد غذایی سقط جنین را می شناسید؟ شما خانم باردار که همه کار برای سلامتی جنین خود انجام می دهید برای حفظ آن و جلوگیری از سقط جنینتان باید در مصرف برخی از مواد غذایی بسیار محتاط عمل کنید ، مواد غذایی و خوردنی هایی که در این بخش از نمناک به طور کامل خواهیم گفت.

ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن تاجیک

طریقه استفاده از تست بارداری خانگی!

بعد از اقدام به بارداری و تاخیر در عادت ماهانه اولین کاری که هرزنی انجام می دهد استفاده از تست های بارداری خانگی و یا بیبی چک می باشد.بسیاری برای انجام این تست دچار استرس می شوند بنابراین یادگیری طریقه استفاده از تست بارداری مهم است تا از نتایج کاذب آن کاسته شود.بیبی چک ها بر اساس میزان افزایش هورمون بتا اس اچ سی جی می توانند وقوع بارداری را نشان دهد.در این مطلب به طریقه استفاده از تست بارداری پرداخته ایم.

ادامه مطلب...
۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن تاجیک

علت دردهای شکمی در نواحی مختلف شکمی

دردهای شکم در زبان عامیانه به درد نواحی دور ناف گفته میشود و به درد ناحیه فوقانی میانی شکم یا درد اپی گاستر درد سر دل گفته میشود.درد شکمی ( یا درد معده) می تواند یکی از نشانه های مرتبط با اختلالات گذرا یا بیماری های جدی باشد.

بیان یک تشخیص قطعی از علت درد شکم می تواند مشکل باشد، زیرا بسیاری از بیماری ها می توانند به این علامت منجر شوند. در اغلب موارد درد شکمی خوش خیم و یا گذرا می باشد لیکن گاهی نیاز به مداخله فوری متخصصان وجود دارد.

ادامه مطلب...
۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن تاجیک

فواید سلامت پوست انبه: آیا خوردن پوست انبه بی خطر است؟

آیا تا به حال خوردن انبه توسط میمون را دیده اید؟ آن ها بر خلاف انسان ها انبه را با پوست مصرف می کنند. احتمالا، حتی میمون ها هم از خواص درمانی پوست انبه آگاهی دارند. جدا از این شوخی، حقیقت این است که عادت خوردن گوشت انبه بدون پوست به نحوی باعث شده که بسیاری از ما از مزایای درمانی پوست انبه بر سلامت خود آگاه نباشیم. در این مقاله در رابطه با این که چرا پوست انبه برای سلامتی مفید است، بحث خواهیم کرد.

ادامه مطلب...
۰۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن تاجیک