۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

علائم استرس و اضطراب

اهمیت تشخیص علایم استرس و اضطراب
بسیاری از مردم در مراحل مختلفی از زندگی خود اضطراب را تجربه کرده‌اند. در واقع اضطراب واکنش بسیار عادی نسبت به رویدادهای استرس‌زای زندگی مانند تغییر محل زندگی، تغییر شغل یا مشکلات مالی است. با این وجود، اگر علایم استرس و اضطراب طولانی‌تر از رویدادهایی باشند که باعث ایجاد آن شده‌اند و در زندگی شخص نیز ایجاد اختلال کنند. بروز علایم استرس و اضطراب می‌توانند ناتوان‌کننده باشند، اما می‌توان آنها را با کمک مناسب از متخصص پزشکی تشخیص داد و مدیریت کرد. در این راستا تشخیص زودرس علایم استرس و اضطراب بسیار مهم است. در این مطلب، یازده مورد از علایم استرس و اضطراب و همچنین روش‌های کاهش اضطراب را شرح می‌دهیم.

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن تاجیک

درمان عفونت واژن

یکی از مشکلاتی که بخش قابل توجهی از زنان با آن درگیر هستند عفونت واژن است. عفونت واژن در زنان تبدیل به یکی از مشکلاتی شده است که متاسفانه راه گریزی از آن نیست و صرفا می توانیم با رعایت نکاتی احتمال وقوع آن را کاهش بدهیم تا با عارضه ها و مشکلات کمتری از این بیماری مواجه شویم.

*متاسفانه بیش از هفتاد درصد زنان در طول عمر خود حداقل یک بار با عفونت واژن مواجه شدند. و علائم آن را در خود مشاهده کرده اند.

ادامه مطلب...
۱۱ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
محسن تاجیک