میکروب روده ، روده

میکروب های روده از عوامل بروز عفونت های روده است که شایع ترین نوع بیماری های عفونی است.

میکروب هایی که در روده ما زندگی میکنند

به ازای هر سلول انسانی در بدن ما، ده سلول میکروبی وجود دارد که بیشتر آنها در روده زندگی می کنند و به ما در هضم چیزهایی که خودمان نمی توانیم هضمشان کنیم کمک می کنند. 

میکروب های روده ، روده ، بیماری
 
روده محل تجمع میکروب ها است

کارشناسان به تازگی دریافتند که نوعی میکروب به نام eukayotes در روده انسان زندگی می کند و دارای قابلیت زنده ماندن در شرایط با اکسیژن کم و یا بدون  اکسیژن است.

 میکروب های روده  ، بیماری ، بیماری های روده

میکروب روده

 
این میکروب نقش بسزایی در حفظ حیات و زنده ماندن انسان ها داشته که در بیشتر مواد غذایی و آشامیدنی چون آب و حتی در بدن سایر حیوانات نیز وجود دارد و به همان حالت زندگی می کند تا وقتی که عمر فرد به پایان برسد.

 

میکروب های روده ، بیماری های روده ، میکروب

 میکروبی به نام eukayotes در روده انسان

 
این میکروب نوعی همزیستی مسالمت آمیز با انسان دارد و از گازها و سایر ترکیبات باقیمانده غذایی در روده مانند آهن و سولفور برای تغذیه استفاده می کند.

این میکروب تک سلولی که غشای سلول آن شفاف است با سایر انگل هایی که انسان را دچار انواع عفونت ها و بیماری ها می کند مانند انگل ژیاردیا تفاوت دارد و در دسته میکروب های مفید روده قرار می گیرد به طوری که خطری برای سلامتی انسان ندارد.

 

میکروب های روده ، میکروب ، سلامت انسان

 کشف نوع جدیدی از میکروب در روده انسان

کارشناسان اعتقاد دارند هنوز راز و رمزهای زیادی در خصوص انگل ها و باکتری های روده انسان وجود دارد و شناسایی آنها می تواند باعث جلوگیری و بهبود بسیاری از بیماری های مرگبار و اپیدمی های جهانی شود.

میکروب های روده ، سلامت انسان ، روده بزرگ 

میکروبی به نام eukayotes در روده انسان 

 
کارشناسان در عین حال برای جلوگیری از ورود باکتری ها، میکروب ها و انگل های ناقل بیماری های دستگاه گوارش به بدن انسان ها توصیه اکید بر شستن میوه و سبزیجات، پخت به اندازه مواد غذایی، شستن دستها با آب و صابون به اندازه کافی و بویژه اجتناب از خوردن آب آلوده دارند.

اکثر انگل ها و بیماری های  روده با پیگیری اقدامات درمانی ازبین می روند و سلامت بدست می آید.